Metal Gear Solid Touch Lite

2009.05.05. 11:52

Emlékszem, aznap mikor megjelent a Metal Gear Solid Touch kb. óránként nézegettem az App Store-t, várva a játékosok hozzászólásaira, hogy eldönthessem, megér –e ez a játék nyolc dollárt nekem. Bár a dicsérő kritikák túlsúlyban voltak, végül a sokak által említett túlzó ár, illetve a rövid játékidő elriasztott a vásárlástól. Ezek után szépen el is könyveltem magamban, hogy én biza nem fogok az iPhone-omon MGST-t tolni, ám pár nap ezelőtt kikerült a Store-ba a játék Lite verziója, úgyhogy nem kerülhettem el a végzetem.

Természetesen egy 3 pályát tartalmazó free verzió nem reprezentálja az egész játékot, de abban mindenképp segíthet, hogy eldöntsük érdemes –e beruházni a fullba. Jómagam inkább arra hajlok, hogy nem. Bár a grafika kellemes, a játékmenet szórakoztató, úgy gondolom a nyolc zöld egy pöppet sok egy modern harci köntösbe öltöztetett Moorhuhnért.  Merthogy tulajdonképpen erről van szó, fix állásból lövöldözünk ellenségeket. Az hagyján, hogy a - MGS-rajongók által egyébként teljesen jogosan hiányolt - lopakodás kimaradt, de hogy az egész játék során egy nyamvadt fedezék mögül osszuk az ellent, az kicsit sok. Ismétlem, a nyolcdolláros árhoz képest.

Ami szimpatikus, az a játék irányítása. Kb. egy nanoszekundum alatt megszokható a célzási metódus, a mesterlövészpuska használata pedig extra fun. Ahogy a két ujjunkkal zoomolunk, az megteremt egyfajta hangulatot, amelyet aztán egy szempillantás alatt rombol le a képernyőn megjelenő Ga-Ko kacsa, melynek lelövése az életerő feltöltését szolgálja. Elhiszem, hogy ez velejárója a MGS-univerzumnak, de számomra kimondottan idegesítő volt.

Összességében jól elvoltam az alatt pár perc alatt, míg lenyomtam a Lite verzió három pályáját, és megvallom a teljes játékot promotáló videó még fel is keltette az érdeklődésemet, ám asszem inkább megvárom, míg a konamis srácok bedobnak valami árcsökkentő akciót a hozzám hasonló ingadozók meggyőzésére.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iphonegamer.blog.hu/api/trackback/id/tr151103924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása