Egy csodálatos arab város látképe, egy fehér csuhába bújt hasszaszin, ki irgalmatlan magasságból száll alá, hogy következő áldozatával végezzen. Harc a keresztesek ellen, egy a kámzsa alól elől bukkanó penge, s a várakozás egy hihetetlen kalandra. Nos, mindezidáig ennyi jutott nekem Altair kalandjaiból iPhone-on. Történt ugyanis, hogy pár nappal ezelőtt egy hirtelen ötlettől vezérelve megvettem az Assassin’s Creedet. A játék 129 megája gyorsan felkúszott a telefonra, én meg az installt jelző csík eltűnése után azonnal indítottam is a játékot, bízva a remek szórakozásban. Na, ez utóbbi meg is volt, egészen 35 másodpercig, amíg az egyébként roppant hangulatos intro lefutott.

Utána aztán jött a döbbenet, a movie végeztével ugyanis nem a játék menüje köszönt rám, hanem a jól ismert SpringBoard. Persze ekkor még nem voltam ideges, ám miután ugyanez történt a következő három próbálkozás alkalmával is, kezdtem méretes szopásra gyanakodni. Ekkor érkeztünk el a drasztikusabb megoldások szintjére: uninstall+reinstall kombó, hard reset+anyázás. Akármivel is próbálkoztam, csakis a bevezető moziig jutottam.

Létezik, hogy csak velem baszakszik a játék? Természetesen nem. Rögvest utánanéztem a dolgoknak, és láss csodát világ, a játékhoz írt istenítő review-k között bizony megbújik néhány 1 csillagos hozzászólás is, melyben az enyémmel tökéletesen megegyező problémára követelnek választ a játékosok. Nincs ez másképp az Assassin’s Creedet fejlesztő Gameloft fórumán sem, ahol szintén arra panaszkodik néhány felhasználó, hogy egyszerűen képtelen elindítani a játékot. Intro végeztével kakukk. Megoldás egyelőre nincsen, csak mély torok. Állítólag a következő hetek (!) folyamán érkezik majd egy update ami megoldja a problémát, addig azonban Altair kussban marad az iPhone-omon. Brühü.

 

Szerző: iceddawn

Szólj hozzá!

Címkék: bug

A bejegyzés trackback címe:

https://iphonegamer.blog.hu/api/trackback/id/tr111107861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása